BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/28/2008

Firat


Hahaha, mmm tog ett bra tag innan Viktor hörde av sig igår kväll, jag trodde att han va iväg och tränade men icke sa nicke, han ringde full som en alika och berättade att han va uteoch firade med sina kollegor som han just hade berättat för att han skulle bli pappa. Hankom hem vid halv 11, as kanon. hade med sig chips och godis. Det va den enda han åt sedan han hade ätit lunch.
Så ni kan ju räkna ut själv hur hanmådde idag.
hahaha han låg och sov inne i badrummet. han drog en miiig.
Det är ju jag som brukar sova där. Samtidigt kändes det sååå skönt att han mådde så illa, för jag insåg att jag saknade verkligen inte att dricka. BRA
Han kom iväg till jobbet nu vid halv 2. Då hade han fått i sig en cola calippo, (som jag lever på numera)
Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och bara passa på att njuta, för på måndag börjas det igen.
J o B B E T
Uhh så jag bävar!
Kramar A

0 kommentarer: