BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/27/2008

Ultraljud!!!

Idag blev det av. Försökte sova så länge som möjligt för att jag itne skulle vara så nervös, mens jälvklart kunde jag inte sova så mycket efter nervositeten blev mer och mer påtaglig. Varför jag blev nervös är för att vi valde ju att ta ultraljudet så sent som möjligt för att det är lättare att upptäcka om det fanns missbildningar, så jag började tänka på det mer och mer, tänk om det skulle vara nåt fel på barnet?

I alla fulla fall pratade jag med mamma hur länge som helst för att fördriva tiden. Men till slut for jag iväg, lite tidigare, tänkte att jag kunde fördriva tiden lite bättre på Åhléns eller nåt som ligger bredvid läkarhuset. Viktor var i tid, mötte upp honom utanför. In gick vi och började vår väntan, betalade 50:- för ett ultraljuds kort. Började som vanligt gråta där jag ligger på britsen och får se mitt barn, jag blev varm i hela kroppen när jag såg hur Viktor lyste upp när han fick se också, han va så söt. Barnmorskan mätte lite hit och dit och vi ändrad beräknad förlossningsdatum. En vecka tidigare!!!  Så istället för 25 Augusti är det nu beräknat till den 18 Augusti =)  Så helt plötsligt så gick jag in i månad 5. Vi frågade henne om hon såg vilket kön det var, det hade hon inte kollat men hon skulle kolla ifall vi ville se. Så vi sa att vi ville veta ifall hon kunde se säkert.

-Antingen ser man eller så ser man inte. Så då började hon sin koll. och här kommer resultatet: Jag ska ha en POJKE!! Det trodde jag faktiskt inte, haha =) men jag är lika glad för det. Viktor blev väl däremot överlycklig haha han ville så gärna ha en pojke. Shit det är helt otroligt fattar ingenting, huvudet har bara snurrat på mig hela dagen.    FIck med oss 5 bilder i alla fall. har redan skickor kopior på alla till mamma och syster som längtar lika mycket som jag att se på korten försökte ta en bild av bilden med digitalkameran, man ser inte så bra. men huvudet är i alla fall på höger sida, och näsan pekar uppåt. Mitt första foto på min lilla grabb!!!

Kramar A

DSCI0275

0 kommentarer: