BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/14/2008

tråk

Nu har man blivit frisk i alla fall.
Skööööönt
Imorgon är det melodifestivalen, jag hejar på Charlotte och Nordman.
Jag ska jobba hela helgen, fy bubblan.
Imorgon efter jobbet ska jag träffa Elli Pelli på en fika, ska bli trevligt att träffa gumsan, fast jag förstår att det bara kommer att gå ut på att mobba mig för min stora putande mage.
Har insett att jag absolut INTE kan baka, måste ju träna nu när man ska bli mamma.
Vem har vart med om en mamma som inte kan baka??? Skärpning nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Webcam, I hope you enjoy. The address is http://webcam-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

haha men va, vill du hellre ja lägger upp nåt annat kort=)??? vilket?? puss

Anonym sa...

Grattis! läste på elas blogg att du väntar barn! Vad roligt! Hoppas allt är bra med dig! Kram Nora