BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/24/2008

påsken e avklarad

ja då va påsken över, äntligen skulle man nog kunna säga. Det har varit rätt dryga dagar faktiskt även om jag har gjort något varje dag. I torsdags kom Viktors kompis hit så vi städade undan och gjorde lite snyggt här tills när han kom, Elin kom också förbi så vi åt spagetti och köttfärssås och en massa chockladpudding till efterrätt. Jag & Elin mat tävlade sa vi satt och åt och åt och åt chocklad pudding så vi båda trodde att vi skulle spy efteråt. Sen hyrde vi en film. Mr woodcock. As dålig, hyr den inte, helt sanslös film. USCH

Elin for i alla fall hem efter movin och peter stannade och sov kvar här, han ahde blviit utslängd av sin rumskamrat för han ville ha privat kväll med tjejen som skulle åka utomlands i två veckor. Sen blev det fredag,, ja sov från och till ,, till klockan va 17, sen satt jag uttråkad och spelade tv-spel, innan den tiden hade en tilla v Viktors kompisar hunnit hit och dom satt och tog över tv:n tidiare på dagen, det va därför jag sov, jag hade helt enkelt ingenting att göra, jag va så sjuuukt uttråkad. Elin hörde av sig som en räddande ängel och frågade om jag ville komma dit på lite mat och se på let´s dance med henne och Gretchen, även om det kändes jobbigt så gjorde jag det gärna. fläskfilé  med pommes, och bearnaise och färska kantareller. Mums filibabba. Åkte hem vid 12 tiden och gick och la mig och sov efter jag spelat lite rayman. Så var det lördag, killarna va fortfarande här och bodde framför tv:n, va så uttråkad igen, så efter en lång promenad med Selma för att fördriva tiden så märkte jag att mina skor gick sönder, det pös från kilklacken och jag gick och haltade, så jag lånade lite pengar av Viktor och stack in till stanhittade ingenting alls förutom en Danny på stadium som va betydligt mkt snyggare i verkligheten faktiskt. Va nästan på väg att hälsa för man tycker att man känner dom så väl, sen inser man att det bara e för att man sitter och glor på dom på tvn konstant. På kvällen blev det att åka iväg och äta middag med Viktors pappa, det va riktigt trevligt faktiskt. Sen vare söndag, då tog vi vårt pick och pack ( jag och Viktor ) och åkte till Täby för att leta skor till mig (hittade inga dagen innan) Så vi gick runt där i centrumet men jag hittade ingenting då heller, vi kom hem med absolut ingenting, joo viktor köpte två paket strumpor.

Så vare Måndag, efter duschningen så stack jag in till stan för att möta upp Majsen och Wille på lite sko shopping, blev lite MaciDonken också, och tittande på kläder som ingen av oss köpte, MEN vi fick med oss tre par skor var i alla fall. det är roligt med skopunkten. Det blev ett par gympaskor åt mig, ett par bekväma båtskor och ett par härliga lågklackade lite finare skor till sommaren. Blir utmärkt.

Annars så blire ultraljud på torsdag för mig och Viktor, längtar innerligt, både vill och vill itne ta reda på könet AAHHH vad ska man göra????? men man vill ju så himla gärna veta, så man kan gå och köpa lite kläder i rätt färg så att säga, vet int om jag kan hålla mig i flera månader. AHHHH

jajaj,, imorgon ska jag ringa och boka tid hos frissan, hoppas egentligen att hon har redan imorgon, Nu vill jag inte se ut så här i håret längre, har inte färgat det på år och dar, måste gå bort utväxten som numera är ner till örat.

kramar A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, ska ni redan iväg o kolla på ultraljud, shit va fort det går!! =)Snart sitter du där med en liten i famnen! :D KRAM

Angie sa...

ja shit pommes, insg att om en vecka är jag i femte månaden.