BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/10/2008

Tycker synd om mig själv.

jaha, vad har hänt på slutet då?? Berättade ju att jag va till barnmorskan, det va pga att jag hade lite blödniingar och jag blev ju självklart jätte orolig. Dom sa åt mig att ta det lugnt i två dagar, inte stressa, inga snabba promenader, inga tunga lyft osv. Så jag tyckte att det va bäst att inte gå till jobbet då, eftrsom man inte gör så mycket annat, än att gå i raskt tempo och stressa. Hade otroligt tråkigt , avskyr egentligen att sitta hemma när man inte har nåt att göra. Jag bara sover... Va i alla fall på fredagen och hade det mer stressigt än någonsin typiskt nog, men det gick bra i alla fall. jag har inte haft n´å mer blödningar. Fredag kvällen blev lugn med Viktor framför tv:n och i lördags så städade vi up här först, för att Viktors kusiner och kompis skulle hit och spela spel. Jag tog mitt pick och pack och drog iväg till Elin, varav hon bjöd på mat och åt en massa godsaker till melodifestivalen andra chansen. Gooo nordman. Det som blev otroligt jobbigt är att jag blev super förkyld under kvällen hos Elin, fick inte ut en strimma luft ur nån av näsborrarna, det bara rinner snor och allt blev eländigt. Sov över hos henne också och jag kan säga ärligt att det va längesen jag sov så dåligt. Jätte skön soffa så det berodde inte på det, men jag va ju så jäkla tät. Sprutade in nässpray, men det hjälpte inte, så till slut om jag vände mig rann bara allt ut igen. Jädra skit. Sov inte alls så mycket under den natten. For hem på morgonen vid 8 för att Eiin skulle jobba, medan vi går i lugnan ro kommer värsta piké bilen med blå ljus och tjut som skulle kunna göra en döv, visade sig sen att det va en bilbomb som sprängts just vid vårt jobb, tack gode gud att dom slapp evakuera folket på  jobbet, tänk att få ut 117 pensionärer på gatan. hahaha undrar hur många timmar det skulle ha tagit. I alla fulla fall har jag fortsatt vara förkyld och bestämde mig för att vara hemma från jobbet idag också. så här ligger jag i soffan och tyckr bara synd om mig själv.

*snörvlar A

0 kommentarer: