BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/05/2008

Lova att inte dö.

DSCI0259

Efter lite oro igår kväll så fick jag tid hos barnmorskan idag. Det visade sig i alla fall att allt va bra och jag fick göra mitt första ultraljud. och tro det eller ej. det verkar inte vara mer än en där, så vad ska man skylla på då?? Trodde verkligen att det skulle va minst två. :)

Annars så börade jag att gråta där jag låt på britsen när jag fick se mitt barn. Man såg hjärtat slå för fullt och jag blev alldeles varm inombords. Nu förstår jag!! Jag ska ha barn!!!

Kramar A

3 kommentarer:

Maja sa...

Härligt gums välkommen i gänget :)
Förstår precis vad du menar jag var först bland mina vänner men nu börjar dom andra trilla in 5 år senare :)

Anonym sa...

guud vilken fin bäbismage, jag blir helt rörd när jag ser vad du skriver:) All kärlek till dig och lillen i magen(L)

Anonym sa...

det var jag som lämna kommentaren, står visst anonym:P