BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

8/31/2008

Förlåt

Jag veeeet.
jag har varit urusel på att uppdatera här, men att säga att man har haft tid, kan jag ju faktiskt inte.
Jag har verkligen haft fullt upp.
Dagarna består av, sova, amning, promenader, amning, handling, amning, blöjbyte *300, och amning, städning, duscha, matlagning, tvätta osv osv osv...
men ändå är jag världens lyckligaste människa.
peppar peppar t i trä, men han har varit så otroligt snäl på nätterna, PUSS PÅ HAN för att han är så snäll med sin mamma.
I fredags kom Viktors pappa hit och viktors bror, hans tjej och deras son. Vi hade kräftskiva och jag tog mig faktiskt ett glas vin som dom säger att man kan få göra nu när man ammar, jag drack i o f s bara halva, men gott var det, njöt av varje klunk.
Allt har gått bra med Selma och Marcus också, hon är lite på sin vakt, men kan liga bredvid oss i soffan och så, och luktar gärna i hans hår, även fast vi har tvättat det, så jag undrar vad det luktar??
I helgen är david och malin från karlstad på besök, David börjar skolan här i stockholm på måndag och Malin börjar jobba,, Så dom kom två dagar innan för att lära sig och hitta lite och så, och det är ju trevligt, roligt att få visa upp den lille också.
På torsdag kommer min mamma och pappa *LÄNGTAR*
Nu är det dags att amma igen, med mina såriga ömm bröstvårtor *aj*
Kramar A


6 kommentarer:

Anonym sa...

Men jag dööör, han är ju så söööt!!!:D Förstår du har fullt upp:), men blir så glad av att höra att du är så lycklig:). Ska försöka ringa från jobbet nån dag. Puss!

Elin sa...

guud va han är söööt! Blir så glad för din skull :) Vill så gärna träffa er, saknar dej!
Kramar Elin!

Maja sa...

Du får testköra krämen :)

Angie sa...

jaa, krämen har jag inte provat än, men jag hr provat inläggen, dom va skit bra, vart köper man såna?? Alltså det märket??

Anonym sa...

Men gud va söööt han är Angela och va livlig och rörlig redan:) lilla knytet:) hihi puss på er miss you!

Anonym sa...

Haha, gud så goooo! Värsta nysattacken :D.

Mjaaa men nu vet du varför inte jag blogga så mycket förut :P. Nädå, jag var nog lite lat oxå jag...

Puss o kram