BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/04/2009

(Inte lätt för pappa att spela tv-spel när Marcus bara ska pussas)
(Sen måste man hjälpa pappa att trycka på knapparna)


(En riktigt glad kille)



(Plutten i bilen då vi bilade till sthlm)




Då va den helgen förbi, den gick alldeles för fort, och imorgon börjar Viktor jobbet igen. Helgen har varit otroligt lugn, Viktor var ju ute i fredags men kom hem i bra tid och var inte alldeles för full den här gången, Nice.
På lördagen fick jag sovmorgon ända till ett, Viktor var uppe med plutt och jag fick bara ligga kvar och ha det underbart härligt skönt!

Idag har vi varit en sväng på stan och tittat lite i affärer, hittade ett par skor till Marcus, men självklart stängde dom om tre minuter när vi just steg in i affären så jag får väl åka tillbaka nån annan dag.

Imorgon gött folk, börjar mitt nya liv.
Jag ska äntligen ta tag i det här med vikten och träningen, måste försöka bli bättre, och imorgon ska jag på allvar skärpa till mig, skriver detta här mestadels för att veta att jag MÅSTE nu så jag inte ser ut som en som ger upp i allas ögon!

Gottegris som jag är så kommer det inte att bli lätt, men nu är jag less på att ha alla kläder som en tajt korvskinn runt mig.
Kramar A

















1 kommentarer:

Maria sa...

Guuud va go han är Marcus, och va stor han blir!!!
Men duuuu, du har ju gått ner skitbra efter din graviditet, tycker inte du behöver banta ju. =)