BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/25/2009

kanelknäcke

Dagarna bara flyger iväg
Mitt träningspass i torsdags var GRYMT! Jag har nog aldrig kämpat så hårt, dessutom tror jag att har nå fel, jag svettas inte riktigt utan att jag blir bara sjukligt röd i mitt ansikte och det känns som att jag ska koka upp, tänk ifall jag gör det?
Jag hade tänkt att gå till solariet och försöka få lite röd färg på min vita hy (jag e vitast i träningsalen har jag märkt) men rädd för att jag verkligen skulle koka efter så beslöt jag mig för att strunta i det. Får ta det före träningen nån dag istället.
Aja, gick förbi affären på hemvägen och köpte en massa olika slags hårdbröd, för att det är så nyttigt, och efter att min älskade systerdotter berättade att kanelknäcket va så gott så provade jag, och det va verkligen gott, smakar kakor.

Fredag lunch så åkte vi ut till Flen och har spenderat helgen där, med en massa god mat och mycket gott vin, så denna vecka har jag väl gått upp två kilo istället, men det märks väl imorgon.

marcus är mycket bättre, lite hosta kvar, men det kan ju sitta kvar utan att vara sjuk, så imorgon blir det nog öppnaförskolan ÄNTLIGEN
Blir galen på att vara hemma!
Kramar A

0 kommentarer: