BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/20/2009

sjukdag 2

Andra dagen med sjuk Marcus.
Inte lika rinnig i näsan, och inte lika hostig i alla fall när han är vaken, dock när han ska sova så vaknar han till och hostar jätte mycket. Det gör ont i hjärtat att se, vet inte om det är därför han totalt har börjat strejka är det kommer till att han ska sova.
Det har aldrig varit problem med honom, vi har lagt oss bredvid han i sängen och där har han legat lugnt och stilla tills han sover efter 15 minuter.
De tre senaste dagarna har det tagit över en timma varje gång och han vaknar upp och gråter flera gånger under natten, hoppas det går över snart. Dessutom har vaknat vid halv 4 senaste två nätterna och varit pigg, han har legat och vriddit och vänt sig i sängen och pratat tills han somnar om 1½ timma senare, INTE KUL
Jag har varit för bortskämd tidigare och tycker att detta är pest och pina.

Annars har han sprungit och jagat mig med dammsugaren hela dagen, han vill prompt att jag ska dammsuga så han drar den till mig säger : brrr brrrmm (som den låter) och sträcker över den till mig dääää (där)
Och jaa, sätter jag igång den så njuter han, sen sprang han och hämtade diverse saker han ville att jag skulle dammsuga upp, såsom nappen ett lock bland annat, han förstår ju inte än att det bara är skräp och damm som ska in där =)
Lilla älsklingen min
Sjuk men ändå världens gladaste och goaste.

Nu blire nog att hoppa ner i sängen, blir trött av de här nätterna.
Kramar A

0 kommentarer: