BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/13/2009

Telefonjack, Nej tack!


Nu har vi skickat in ansökningen, Vi flyttar hemnumret till en alldelens sprillans mobil, för en mindre peng i månaden.

Alla som ringer på hemnumret betalar fortfarande inte mer än ett en taxa för ett lokalsamtal, och vi ringer gratis till fasta nummer och inom tre.

Låter nästan för bra för att va sant, jag hoppas dock på att jag byta och ta denna mobil och ha kortet i en annan, får se om det fungerar, annars får jag va rosa fin i hemmet i alla fall.


Mest för min egen skull, så måste jag skriva upp vad Marcus kan i dagsläget 13½ månad


Kroppsuppfattning

Han vet vart det är och pekar när man frågar;

Ögon

Öra

Mun

Panna

Hår

Mage

Snoppen

Fot


Saker han kan göra på begäran

Klappa händerna

Snurra runt

Dansa

Spinna med armanar runt runt

Tvåla in sina händer

Räcka ut tungan

Slängkyss

Pussa

Krama

Klappa fint

Dricka ur glas

Blåsa

Lukta

Sätta på cd-spelarn

Borsta håret

Borsta tänderna


Saker han vet vad det är och hämtar ifall man ber honom

Tåget

Sked

Vattenflaskan

Mamma, Pappa & Selma (mormor, morfar, moster, farmor, farfar)

Boll

Ballong

Lampa

Dammsugaren

Stereo

Igelkotten

Boken

Bilen

Golfklubborna

Blöjorna

Tandborsten

Hårborsten

Strumpor

Skor
Han säger;
Mamma
Pappa
Ba (boll, lampa och ballong)
Bä (som fåret)
Grrrrrrrr (som tigern)
Gak (som ankan)
Vevve (välling)
Sen är det säkert vissa saker som jag har glömt som jag inte kommer ihåg på rak arm. Men jag är stolt över min lilla kille. Nu ska det ses ett avsitt av Gossip girl
Kramar A

Säkert mer också, men detta är vad jag kommer ihåg på rak arm

2 kommentarer:

rebecka sa...

vad roligt att läsa. rätt fantasitkst ändå!:)

LolliPopzi sa...

Vad kul! Sakanr dig och Marcus <3 :*

// Elise :)