BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/19/2009

Sjuklingen

Lillen har gått och blivit sjuk.
Blir nog en tur till apoteket imorgon, han hostar och är tät, och det rinner ur näsan, han vaknar hela tiden när han sover för att snorkla och hosta :( Första gången han är riktigt sjuk.. Inge roligt som nervös mamma då, jag sitter här i sängen med datorn bredvid mig, vill inte låta han vara själv.
Annars är han pigg när han är vaken, leker och springer runt.

Tog mig ett träningspass ikväll, ett step pass, och jäklar vad jag körde hårt, jag börjar tycka att det blir roligare och roligare varje gång att träna och är riktigt peppad över viktnedgången också.

Annars så är Marcus nya sak att så fort jag kommer med något som är till honom så skrattar han och springer åt andra hållet, se han att jag kommer emd en blöja, eller en jacka eller jaa vad som helst, så skrattar han och springer..
Likadant när jag tar något han inte får, om hans pringer fram och gräver i nån låda och han ser att jag reser mig upp och skakar på huvudet så skrattar han och springer.
Vilken skitunge :)
Men världens goaste.
Hoppas han blir frisk snart.
Kramar A

0 kommentarer: