BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

10/30/2009

Nyyy vagn

Ohh idag har vi varit iväg och köpt en ny barnvagn.

Ska sälja min till veckan (annars jävlar) så jag kunde inte hålla mig, så vi for och köpte den




Jag är jätte nöjd, mycket bättre än quinnyn
Igår var jag och Challe iväg till Arninge utanför täby och gick och handlade, hittade två julklappar till Marcus på rea, super så nu behöver man nästan inte köpa mer, då det blir så mycket från mor och farföräldrar.
Efter jag kom hem la jag Marcus att vila, och jag sov själv, sen var det bara att sticka iväg igen, åkte in till solna centrum för att träffa Maja och Mariah, det var trevligt, fick även äran att träffa Majas kille (sen ett år tillbaka) det va trevligt.
Sen for jag direkt till träningen
jaha, så när jag sitter i t-banan på väg hem efter träningen så kom ångesten, jisses en HEL dag utan Marcus, längtan var fruktansvärd!!!!
Blev 10 000 kramar innan läggdags.
Nu ska jag se på lite saker jag har missat under dagarna.
Kramar A

1 kommentarer:

Sofia sa...

Oh! Härligt med ny vagn!!! Hihi, visst är det mysigt att få sakna de små lite :-) Härligt att få vara utan dem men det allra bästa är att få komma hem till dem sedan!