BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/17/2010

Dags för hemresa

Nu är tiden i Umeå slut, fram till sommaren måste jag ju tro.
Imorgon kväll så åker vi, jag, pappa och Marcus tar bilen och åker över natten till sthlm
Hoppas att allt ska gå bra.
Marcus får ta ännu en sväng då han sover i bilen, men det går nog.
Veckan har gått alldeles för fort som vanligt, men nog saknar vi pappa!!

Marcus e ju för go, han e tok förtjust i syrrans pojke Neo, även kallad "lillen" 8 månader
Han går fram och kramar och pussar honom alldeles sjävmant. Det ser ju för sött ut.
När syrran och lillen skulle gå hem ikväll så frågade syrran ifall hon fick en kram och en puss, och det fick hon ju såklart, sen gick han fram till lillen som satt i ett babyskydd med nappen i munnen, han drog ur nappen ur hans mun, gav han en puss och stoppade tillbaka nappen
Hihihi
Min underbara söta barn

Annars så var vi iväg till badhuset idag, syrran och lillen var med oss.
Trodde verkligen Marcus skulle vara jätte kaxig, men han va verkligen rädd, han klamrade sig runt halsen som aldrig förr, och då var han glad men så fort jag flyttade lite på honom så blev det ett gnäll, så han fick kramas, då hade vi båda mysigt.
1½ timmes kram, Ja tack!
Lillen däremot va den kaxiga, han simmade runt som aldrig förr, han sommade verkligen, benen bara for, han skrattade så ivrigt och hängde med armarna runt en liten madrass och Ingela höll i underdelen av kroppen.

Nu ska jag se vidare på Ugly Betty
Kramar A

0 kommentarer: