BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/25/2010

Nya tag!!



(TITTUT)


(Puss på dig min IgglePiggle)



(Killekill under foten igen)




Idag började jag återigen min träning och det behövdes kan jag säga.
Jag har inte tränat sen före jul, Jo förresten gång, men det räknas inte.
Och jag har inte alls tänkt på vad jag stoppar i mig, men nu är det ett nytt år, nya tag och nu e det skärpning som gäller.





Idag har vi varit på öppna förskolan, och det är nästan med sorg i hjärtat som jag vet att man ska sluta gå dit, det har varit min och Marcus fristad, vi har haft många roliga stunder där, och det känns jätte trist att man inte ska få träffa alla barn och alla föräldrar som man har lärt känna med tiden.
En glad nyhet är att V ringde försäkringsbolaget idag och det verkade som att det inte skulle vara några problem att få ut det är med fönstret på försäkringen JIIIHAAA
Skönt att slippa lägga alla pengar på det, men man har ju forfarande självrisken men lite skillnad på 1500:- och 5000:-
V är iväg tills tan och träffar en kompis från karlstad, dom har inte träffats på över 2 år, båda har blivit föräldrar på den tiden, så dom borde ha mycket att prata om.
Själv hörde jag av mig till Majsen idag och frågade ifall hon skulle vilja se avatar med mig på bio nån gång här i framtiden, och det ville hon.
Nu är det min tur att gå ut och roa mig.
Sen kanske älskade Ejlin kommer på besök nästa vecka, vore roligt att få ta sig några glas rött och prata skit som på den gamla goa tiden
Kramar A

0 kommentarer: