BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/06/2010

Pang pang

Det krävdes att vi skulle spendera julen i ett hus utanför Flen utan dator för att jag skulle sätta mig framför ett pang pang tv-spel, det krävdes två kvällar, sen va jag fast.
Numera dumpar jag internet på kvällarna för att få spela left 4 dead 1:an och 2:an
Grymt kul när man väl har börjat nu drömmer jag om hr jag får de bästa vapnens och dödar zombisar :)

Idag har det varit en lugn dag, vid 11 tiden gick vi ut och mötte May med sin son Marcus för att åka pulka och stjärtlappar med de små.
Min Marcus tyckte att det va lite småkul, han skrattade lite i alla fall, så nu måste jag väl gå och köpa mig en egen pulka till honom innan snön försvinner, och nästa år vet man ju inte ens om det kommer nån.
Kvällen har spenderats framför tv-spelet och Marcus har inte velat göra annat än att se på i drömmarnas trädgård på datorn, när jag har stängt datorn har han gallskrikit i typ en kvart,, beroendeframkallande eller? Efter två avsnitt fick det vara nog, han ska inte va beroende av sånt där redan nu!
men han är så söt, han sätter sig på golvet, och pekar och pratar med figurerna, vinkar åt dom och dansar till deras sånger och försöker härma deras rörelser.
Underbara underbara barn
FAST inatt va han inte lika underbar, han vaknade vid två och skulle promt ligga vaken till halv 5 imorse då han äntligen somnade om efter att nästan ha rivet sönder min läpp. Han vill ligga och pilla och känns på underläppen när han ska sova, och att ha det så i några timmar så blire jobbigt.
jaa trött va jag, och är, så det är väl dags att ta och hoppa i säng och be till gudarna att det inte blir samma visa inatt.

Kramar A

0 kommentarer: