BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/10/2010

update

Jag är i Umeå,, igen.
FIck en impuls idé att åka hit, nu när jag är så deprimerad över dagis och jobb och diverse och tycker tiden bara är jobbig att gå och vänta.
På torsdag morgon bokade jag resan och i fredags morgon var jag här.
04.50 ringde klockan, kvart över 5 väckte jag en otroligt glad Marcus, medan jag berättade att vii skylle flyga flygplan gjorde han ljuden som planet säger medan han fortfarande blundade.
Klockan 09 landade vi -29 grader
Tror att jag förfrös näsan medan vi gick in till terminalen, men sen blev det bättre
Helgen har spenderats med mor och far, syster och systerson
Igår när jag var ute hade jag turen att träffa en barndomskamrat jaginte har träffat på måååånga år.
Fick mig nästan en tår i ögat
Tänkte bara uppdatera er var jag befinner mig
Synd bara att mina älskade systerbarn är i thailand, hinner inte träffa dom
:(
Kramar A

0 kommentarer: