BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

1/24/2010

Fönstret



Först och främst en bild på vårt trasiga fönster, inte vrldens största hål, men likt förbannat blir det lika dyrt att fixa. Va tvungen att ha ett kort som minne. Den här historien ska Marcus få höra när han blir stor.

Varför får alltid killar ludd i naveln men inte tjejer????

Jag har äntligen tagit tag i att börja ta tag i alla mina kort och framkalla lite, jag har inte framkallt sen i somras, och jag skulle dö en långsam död ifall någonting hände och min dator skulle sluta fungera, så nu har det skickats in på framkallning, nu har jag att göra att få ordning i albumena sen.




Marcus var like förtjust i lillen den här gången som förra gången vi var i Umeå, han skulle promt kramas och pussa på honom


Killekill under foten!
Kramar A

0 kommentarer: