BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/04/2011

Bantningen med nutrilette

Det här med bantningen med hjälp av nutrilette fungerar visst inge vidare, jag byter ju bara ut lunchen och tar ev ett till nutrilette mål , äter ju nyttigt men självfallet med nåt fusk emellanåt, men i min hjärna så får jag för mig att det är bra.
För kroppen ställer in sig på att vara i ett kaloriläge och försöker anpassa sig efter det, så äter man lite mer än dag så börjar kroppen att jobba igen, men jaa, det verkar ju som att jag har fel.
Har sen jag började fortfaranade bara gått ner 4 kg som jag gick ner de första 2 veckorna, och nu har jag hållt på i vadå? snart 7 veckor tror jag, och man tappar ju tålamodet måste jag säga, men jag fortsätter och försöker för att jag vill ju ha gett det ett ärligt försök inför bröllopet.
Men nu funderar jag på att börja med nutrilette helt på måndag, om vågen fortfarande inte visar annat... kommer ju att dö av hunger, jag står mig i ungefär en timme på shaken, men vad gör man inte för att bli fin? 1:a april har jag satt som stoppdatum så man hinner sy till klänningen det sista så den sitter bra, och det är inte länge kvar, för helst hade jag velat gå ner 6 kilo till. och det är inte ens en månad, och jag trodde inte att det skulle vara några problem att gå ner.
Men hur som haver, kommer jag inte att bli besviken om jag inte når målvikten, eller jo lite, men ändå kan jag ju säga att jag har gett det ärligt försök, jag har aldrig någonsin varit så här nyttig!

Kramar A

0 kommentarer: