BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/27/2011

Vikken helg

Oj oj i helgen har jag mått som bäst!


Jag har haft besök från alla mina goda vänner från Umeå, Anna, Emelie och Ulli var här och hälsade på mig.

I fredags så var vi ute och åt på mongolisk restaurang och sen så gick vi vidare till ett ställe på stureplan, vi har nog aldrig känt oss så utanför så vi åkte till söder och gick på "ett ställe" som det även heter. Jag ÄLSKAR det stället, underbar musik och trevliga människor, vi somnade hemma 04, och upp klockan 9 på lördag morgon för att åka in och shoppa i stan. Fick med mig två par skor och en ny brudklänning hem!!

En ny, ja ja vet, men den va drömmen, jag hade alla mina vänner där, som tyckte detsamma, och ändå var den inte dyr, så allt det andra har nu lagts upp på blockt, jag har visst köpt mig en del saker som ja inte skall ha.

Men nu en bild på mina brudskor som jag pratat om.


Och här är en bild på aftonklänningen, den jag skall ha under vår bröllopsmiddag på hotellet. uhh börjar på att bli nervös, jag ska gifta mig snart! ojoj Nu måste jag kolla upp lite saker inför resan


Kramar A

1 kommentarer:

Maria sa...

Ja, jag kan inte heller fatta att du ska gifta dig! Jättesnygga skor och klänningen var oxå fin!!