BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/10/2011

Vigselringen

"Bilden lånad från JEMP guld"

Vigselringen e beställd. 10-14 dagar ska det ta innan den kommer, känner mig riktigt nöjd, hoppas den är lika fin som den ser ut på bilden. beställde den från JEMP guld, dom har riktigt fina ringar till bra priser.
Herregud. JAG SKA GIFTA MIG!
Har nog inte riktigt förstått det ännu.
Igår fick vi mail från travelpartner igen, vi fick bekräftelse på att hotellet i toronto är bokat, och det såg faktiskt riktigt fint ut, men det ska ligga nära flygplatsen, och hur långt det är därifrån in till själva stan vet jag inte, hade ju varit roligt att få se lite av toronto om man ändå ska vara där även om det blir en kort visit. Gå ut o ta en öl i alla fall :)
JOOO, jag har gått ner mer,, :) Jag har ju börjat hårdare med nutriletten nu, och vips så visade det sig på vågen, nu är jag 2.7 kg från målvikten!!!
Nutrilette är inte bra för min mage har jag kommit på, det bubblar så mycket att det ibland känns som om jag har sju små foster där som sparkas och brottas med mig.
Och ibland blir jag så svullen så då ser det även ut som att det skulle vara i alla fall 1 där ;)
MEN... vill man vara fin så får man lida pin!!
Kramar A

0 kommentarer: