BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/15/2011

Bokat saker idag

Idag har jag faktiskt varit riktigt duktig, jag r ju så otroligt bra på att skjuta upp saker och ting, men idag har jag bokat upp lite saker.
Först och främst har jag bokat tid till frissan, så det blir den 11:e april, så om det blir misslyckat har jag i alla fall en vecka på mig att åtgärda det :)
Sen bokade jag tid på en nagelsalong dagen efter, tyvärr hade dom inga tider helgen innan, jag hade ju helst inte velat jobba med mina nya långa naglar.. men det ska nog bli bra hoppas jag. Bara dom blir bra så dom inte blir långa tjocka bubbliga och fula, då gråter jag.

Jag har beställt brudskor och även fått dom hem, dom e grymt fina, men kan inte kopiera nån bild på dom, ska ta med kameran nån dag här. Dom kanske inte va så bekväma, kommer nog att få skavsår vid tårna för dom va rätt så vassa där, MEN
vill man vara fin så får man lida pin som man säger.

Någonting händer med vikten!!
Nu har jag 2 kilo kvar til min målvikt. weeiiiha

Ska fortsätta med bilderna också,, bara jag orkar :)

0 kommentarer: