BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/29/2011

Linda Carlgren är en ängel nu

Idag gick fina fina Linda bort, och jag mår verkligen inte bra, tårarna rinner och jag kan bara inte ens försöka förstå vad hennes man får igenom, och hennes barn som just har förlorat sin mamma. Hon har 4 barn och de 2 yngsta är en pojke i Marcus ålder och den andra r lite drygt ett år bara. Hon har varit så otroligt stark som ens klarat sig igenom detta tills nu, jag hade brutit ihop för länge sedan och inte orkat,bara tanken att lämna sina barn och man gör att jag får en klump i magen som inte släpper. Jag kan inte göra något, förutom att tända ett ljus och tänka på dem, i den sorg som de nu genomgår. Det va en inflammatorisk bröstcancer som tog Lindas liv, cancer är en vanlig sjukdom, och Lindas högsta önskan ända tills slutet var att ett botemedel skulle hittas, snälla stöd bröstcancerfonden. Jag har gjort det och många många andra, men det räcker inte. 16 månader tog det, från att få beskedet tills denna dag inträffade För att läsa hennes kamp gå in på www. lindaskriver.blogspot.com den uppdateras inte mer, jag har fått en ny syn på livet. Vila ifred Linda!!!

1 kommentarer:

Maria sa...

Livet är orättvist. Tänk om de kunde hitta något vaccin mot den där jävla cansern! :(