BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/08/2011

Inte mått någe vidare

Förlåt för dålig uppdatering.
Jag har haft min långa arbetshelg,och pricken över i:et är att jag har mått skräp halva helgen.
Började under kvällen på lördagen, då var jag så trött och slut och skakis på kvällen att jag knapptkunde sträcka på benen när jag hade kommit hem, somnade 21.30 och det är väääldigt tidigt för att vara jag.
Vaknade pigg och alert i söndags, for till jobbet, efter 12 tiden var jag helt förstörd igen,orkade inte göra någonting, va skakis, trött, svettig och alla möjliga symptom.
Kom på att det nog berodde på att jag har börjat ta tre nutrilette om dagen nu och en liten middag till kvällen, att min kropp kanske sa ifrån, så jag tog mig en bulle och köpte en dextrosol ifall det berodde på blodsockret, men neeej, ingen skillnad.
Vaknade upp igår och mådde bra igen, och helt plötsligt gick det upp ett ljus för mig!
Jag har varit uttorkad i helgen!
När man dricker nutrilette är det jätte viktigt att dricka mycket vatten, men istället för det har jag druckit det man brukar göra när man jobbar inom vården, sjukliga mängder kaffe, som dessutom är urindrivande, jag har ju knappt fåtti mig nå vatten alls, av den enkla anledningen att jag inte varit törstig.
Så nu kör vi på igen så får vi se hur det går ikväll.
Har gått ner lite mer nu, inte mkt, men det har rört sig lite på vågen.
300g till så har jag gått ner 5 kilo.
3 kilo kvar har jag, KOM IGEN NU ANGELA!

Kramar A

0 kommentarer: