BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/20/2011

Sjukling

Nu närmar vi oss slutet på denna helg.
Egentligen skulle jag ha jobbat i helgen, men vaknade upp i fredags med förkylningen från h-vetet. Så jag är hemma, har ett ton snor som ligger och gör mig alldeles dimmig i huvudet, det gör ont när jag hostar och nu har jag visst blivit hes också. Hörde att Marcus också var hes ikväll, men har inga andra symptom, han kanske bara har pratat för mycket?

har haft fullt sjå att försöka att roa honom medan man har känt sig vissen, igår va vi hela familjen på långpromenad och fikade på café sjöstugan, det var ju underbart väder.
Men efter att vi kom hem så sa kroppen ifrån och liggandes blev jag resten av kvällen, så idag har jag tagit det betydligt mycket lugnare.

Blir hemma från jobbet imorgon också så då ska jag kurera mig och ta det lugnt hemma medan Marcus e på dagis.

Den här supermånen igår? jaa, jagtyckte inte att den såg så speciell ut förutom att den lyste lika starkt som en glödlampa, tycker faktiskt mer att det är en supermåne ikväll, den e jätte fin, får nästan lust att flyga dit.

Nu ska jag se klart på zombieserien och krypa till sängs sen, jag är hungrig, har ont i huvudet och känner mig allmänt grinig.

Kramar A

0 kommentarer: