BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

3/17/2011

Loppis och föräldramöte

torsdag och helgdag!
Jag jobbar i helgen så jag är ledig idag och imorgon istället.
Idag vaknade vi halv 8, efter att fått skrika åt Marcus många gånger att det är natt,, han vill tydligen börja ha morgon före 06, knappast säger jag, det är natt till MINST 07
Till slut släckar han taklampan och lägger sig och kramas ett tag till.
Vid halv nio tiden stack vi till öppna förskolan på loppis, shoppade lite.
*En trehjuling (Han fick en i tvåårs present, men jag va inte så duktig på att montera ihop den, så efter en kvarts körning i höstas så försvann lite delar som behövs, och har stått på balkongen sen dess, så nu köpte jag en nästan likadan, och om nån kan fixa den första åt mig, så får jag väl sälja, Marcus var i alla fall en mycket lycklig pojke över sin cykel.
*En snygg tröja
*En snygg skjorta (helt ny)
*Varmfodrat regnställ (helt nytt)
Och det behövs verkligen till Marcus dagis nu, perfekt!
*Dekor att sätta på möbler eller vägg som man ska kunna ta bort när man vill

Så jag känner mig nöjd över det jag har fyndat!
Ikväll var ja på föräldramöte, tycker alltid att det är roligt att få umgås med andra föräldrar och höra hur Marcus sköter sig, och det verkar bara gå bra.

Nu ska jag se på big brother och få skratta lite innan jag kryper i säng, ska ju orka med att underhålla Marcus imorgon, och det krävs rätt mkt underhållning, det är ett helt annat tempo dom har på agis än vad vi har hemma :)

Kramar A

0 kommentarer: