BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/07/2009

8 år






Jag kan ju inte alltid bara lägga upp de söta bilderna heller :)

Hahaha gobiten min


I lördags så kom Marcus farmor och hennes kille på besök, Marcus tyckte som vanligt att det var jätte kul att få träffa folk, vi åt middag tillsammans och Marcus var helt enkelt ett litet charmtroll.


På söndagen åkte jag till Täby för att gå på loppisen, egentligen letade jag efter en resesäng för att ha till Marcus nu när vi ska hyra stuga nästa helg , men jag hittade ingen, däremot ett fint litet pianoaktig leksak till Marcus som han tyckte om.

När dom kom hem så for jag och mötte upp mina älskade systerbarn Elise och Edina, deras appa kom och lämnade dom hos mig, vi såg till att få i oss någon god middag sen gick vi ut och spelade kubb, Viktor var såklart bäst, men va tusan, han har säkert tjuvtränat.

På kvällen kom deras mamma (min syster) Annica hit och hennes kille, och gårdagen bjöd på en långdag på stan.


Idag, den 7/7-09 så firar jag och Viktor vår 8-årsdag.

Min älskade sambo, fästman och far till mitt barn.

Vad har vi gjort i 8 år?

Vi har bott på grubbe i Umeå, Kil utanför Karlstad, Karlstad, stockholm Danderyd och nu Solna, vi har skaffat hund, gått ut gymnasiet och fått jobb, Viktor har hunnit med 5 år av studier, och vi har fått en underbar son.

Jisses vas tiden har gått fort, men jag ångrar inte en sekund


Kramar A

1 kommentarer:

Linda sa...

Hihi, vilka roliga bilder på ert lilla charmtroll! :-)

Grattis till er 8-årsdag!!

kram Linda