BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/28/2009

Han gåååååååår juuuh

Tror ni att jag är en stolt mamma???
Mitt älskade barn har gåt sina första steg. Egentligen började han igår, han vågade släppa taget och prova själv, han kom så långt som 5 steg, och stolt är han må ni troro, han skrattar och blir alldeles till sig då han försöker, och idag, så gick han hela 8 steg och provar mest hela tiden, så nu tar det nog inte lång tid innan lillkillen springer omkring här.
Han ser så söt ut när han går, bredbent och vingligt som ett litet mini fyllo :)

Dagarna har för övrigt varit väldigt lugna, det händer inte vidare mkt hemma hos den här familjen för tillfället, förutom att Viktor är hemma, så man kan väl säga att vi äntligen har lite quality time. -Idag åkte jag in till babyland för att lämna igen ett regnskydd som dom lurade på oss trots att den ingick med barnvagnen som vi köpte, så på vägen dit kikade jag in på mitt gamla jobb och hann ta en kopp kaffe med Majsen. Otroligt tyst och nästan kuslig känsla att vara där, bor nästan inga pensionärer kvar, Maja är ensam dagpersonal och har 3 besök, och 3 besök i ett hus som ryggen ca 160 lägenheter kan ni ju tänka er kråkslottet.

Nu ska det vikas tvätt så vi har några rena kläder till på fredag då vi drar till Umeee
Kramar A

1 kommentarer:

Linda sa...

Vad duktig han är som har börjat gå! :-) Kan tänka mig att han är jättesöt när han vinglar fram.

William kryper i raketfart, men jag tror inte han kommer börja gå än på ett litet tag.

kram!