BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/11/2009

Min kille har blivit stor

Min massförstörare!!! :)
Har inte haft tid att skriva, jag har verkligen haft fullt upp, syrran och barnen hennes kom ju tillbaks efter en vistelse till Göteborg, så då har det blivit mycket med dom.
Älskar verkligen mina systerbarn. Det är så roligt att dom har varit här, all tid med dom är guld värd, och paparazzi som jag är, glömde och ta ett enda kort, fattar ingenting.
Marcus har verkligen haft roligt med sina kusiner på besök han har fått uppmärksamhet konstant, så han har nog inte ens gnällt på hela tiden dom har varit här.
För två dagar sen så tog han sina försts två steg!!! FÖRSTÅ HUR STOR HAN HAR BLIVIT.
Det dröjer nog ett tag till innan han går för han är lite för feg, oh han stappar väldigt när han inte håller i sig, men annars på dagarna så går han runt lägenheten med stöd, han drar allt från köksstolar till leksaker och bord och allt som finns har han som stöd och drar dom runt golvrt och lägenheten, det är inte ofta man ser honom på golvet krypandes längre.
Min älskade lilla son, kan inte förstå att han har varit så liten en gång i tiden.
Framtänderna är verkligen på g nu, dom är inte längre än hörntänderna, men man ser dom när han ler, och det är ett plus i kanten :) Jag har längtat efter dom.
Jag är som ett barn på julafton.
Nu har familjen åkt hem igen och Viktor gick på semester i fredags, ska bli otroligt skönt att ha honom hemma, och nästa helg så åkter vi till en stuga som vi har hyrt med Maja, Linus och Felix lite norr om närrtälje, hoppas innerligt att vädret blir bra.
Ska bli riktigt roligt att träffa lilla Felix också, det var inte igår man fick se honom heller.
Nu ska jag njuta av ett glas vin
Kramar A

0 kommentarer: