BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/29/2009

Ensamhet i alla ära... men

Ensamhet i all ära, men städning är banne mig inte roligt.
Men färdig blev jag, vid halv 7 tiden, och nu ligger det inte en endaste penal framme förutom det Viktor har tagit fram som ska packas ner imorgon, men förutom det är det skinande rent, i alla falla fall för ögat, för när Marcus kom hem och började härja runt här blev han inte lite skitig på fötterna, vart tusan kommer smutset ifrån??? Han ser ut som en riktig lortgris om fötterna, msåte tvätta av dom innan jag går ut ifall han är barfota annars skämms jag ju, ser ut som att jag inte tvättar mitt barn.
Han var på strålande humör när dom kom hem, förmodligen hade han enormt med överskottsenergi då han suttit i vagnen i flera timmar, han for runt här och härjade och skrattade och försökte gå (tio steg idag) när jag la honom var han alldeles svettig i hela håret och skär om kinderna :) jobbigt att ha fullt upp jämt.
Men det är riktigt härligt nu att städningen är färdig, nu kan jag med godanro packa och stå i imorgon utan att behöva tänka på städning, och komma tillbaks från Umeå till ett städat hem som man tydligen blir svart om föttern i.

Nu ska jag strax stänga ner datorn och se på två avsnitt av carnivale med min älskling, det är våran sommarserie för i sommar, vi brukar alltid köpa boxar och följa något på sommaren, bla twin peaks, frasier, arkiv x, men nu är det carnivale en riktigt bra serie faktiskt, lite övernaturligt konstigt skrämmande och bra. Så nu har jag till och med gett ett boxtips också.
Kramar A

0 kommentarer: