BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/01/2009

Vasaparken

Idag var det rätt kvavt ute och lite fuskigt i luften och moln, trodde att det skulle börja regna men jag åkte iväg till stan och träffade en tjej från Umeå, Vi gick till vasaparken, köpte med oss lite fika och satte oss på en filt och myste. Marcus for över hela gräsmattan som vanligt, sitta still vad är det?

Men lagomt när vi satt där så kom solen fram och det blev stekande hett igen, oj oj men man får ju inte klaga, värmen försvinner snart så kommer man att tänka vad underbart det var dom där veckorna i början på sommaren.

Nu ska jag lägga mig och vänta på att få ligga och lukta på söt Marcus, men han kommer inte till sängen förrän på morgon sidan, jag längtar redan.
Kramar A

(Underbara Marcus, detta skratt lever jag för, filmen är från Umeå)

1 kommentarer:

Tina sa...

Det är ett helt fantastiskt, underbart skratt! :-D Va glad man blir då man hör honom.