BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/17/2009

OJOJ






Vilka dagar OJOJOJ

Igår for jag iväg på jakt efter en resesäng igen, ringde till kungens kurva och dom hade kvar en på babyland, så jag fick dom att lägga undan den åt mig och skyndade mig dit, men efter att ha gått in på ikea och kollat lite så blev jag stressad att åka hem. kom innanför dörren strax före fem och klockan sex skulle jag befinna mig på andra sidan stan hos Maja, så jag tog på mig lite smink snabbt och åkte iväg till Majsen, väl dä fick jag mig ett glas vin och lite god mat, sen blev det massor av mer vin och massor av singstar med Maja, Mariah och Erla. Jag hade en super rolig kväll, jag behövde verkligen komma hemifrån och få dricka och känna mig (ung) igen =)
När klockan var kvart i ett, började jag kolla hur jag skulle ta mig hem, men t-banan hade slutat att gå för kvällen, men kul, nattbussen bringade 3 byten längs stan och där satt jag, sista bussresan från odenplan till bergshamra var hur rolig som helst, busschauffören hade gett upp, gps va paj, folk hade spytt på bussen, displayen visade fel, så vi satt och pratade hela resan, chauffören och jag, jag fick säga vilka hållplatser vi for förbi och lekte bussvärd.

Idag har Marcus farmor suttit barnvakt, och det va npg nyttigt för mig eftersom detta va andra gången bara som vi lämnade ifrån oss honom till nån annan, han hade varit en ängel under kvällen och inte gnällt en enda gång, jag och Viktor for iväg på bio, passade på med lite pop corn mys och hade det underbart framfö en skräckis där jag fick krypa tätt intill min älskling.
Vi såg "Drag me to hell" den va så där, den är säkerligen bättr på bio än på film, ganska töntig, men nog blev jag rädd ett antal gånger, jaa ett medel betyg får den


Nu blir det inte uppdaterat här på ett tag då vi drar ut på landet imorgon bitti till en stuga vi har hyrt och kommer hem i mitten på nästa vecka. Hoppas att alla njuter av den svenska sommaren.
Kramar A

1 kommentarer:

Maja sa...

Tack för underbar kväll :) puss!