BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/29/2009

ljudlöst


Måste bara berätta vad jag gör, vilket är; Absolut ingenting.

Detta har knappt hänt nån gång, Viktor har åkt till stan med Marcus och här sitter jag och har ingenting att göra. Innan Marcus var detta mitt liv, nu känner jag mig alldeles rastlös så nu är det dags att städa. Njuta lite av lugnet under tiden.

Marcus har ju blivit så rädd för dammsugaren så det är ju bra att få det gjort när man är ensam hemma, han är inte rädd när den är tyst men så fort man sätter igång den så skriker han och kryper åt motsatt håll.

Jaa nu återgår jag till tystnaden

Kramar A


(imorse när jag steg upp ur sängen så koom Viktor in och la Marcus i sängen, han sa åt mig och ställa mig upp och bara iakta Marcus, knäppt tyckte jag, han kommer ju att fara rakt ur ner på golvet men icket! Min älskade sötnos vände sig om i sängen började krypa bakåt, och backade ut nerför sängkanten. Vaa??? Hur duktig får man inte vara???? Viktor har lärt han, men ändå. *stolt*)

0 kommentarer: