BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

7/23/2009

home again






Nu är vi hemkomna igen.
Visst har Marcus fått en snygg ny vagn? Han måste ju va modern också =) Och den är otrolig lätt och super för mig att ta med mig när jag reser till Umeå.
Vi hade ju hyrt stuga i sthlms skärgård, närmare sagt Väddö, barnens ö.
Stugan hade 8 bäddar och va riktigt stor och fint, dock lite litet kök, men annars var det helt superb. Veckan har bringat mycket skratt, när vi har sett barnen leka, busat ätit, badat och myst.
Vi har varit på utflykter till gisslehamn, Norrtälje och Blidö, vädret har varit sådär, kunde ha varit bättre, men det var okej.
Marcus har tyckt att det har varit jätte roligt att få leka med sin kusin Felix. som förresten har börjat stappla fram nu, stora killen, vi firade hans 1-års dag i helgen också.
Viktor ville visa sin uppskattning för att jag varit så lugn när han pluggade nästan hela första halvåret när Marcus hade kommit så denna resa var för mig och för Maja (Viktors brors tjej) I tisdags gav Viktor mig 2000:- att åka in till Norrtälje att shoppa för.
Jag har mig allt en underbar karl!
Trodde som vanligt inte att jag skulle hitta något, men jag har hittat, jeans, 2 kjolar, blus, toppar skjortklänning med mera med mera, och det som gjorde mig mest stolt var att jag inte köpte någonting till Marcus, ingenting alls. Det har nog inte hänt sedan han kom till världen.
Det har varit helt underbart.
Kramar A

1 kommentarer:

Maja sa...

ooooh vilken läcker vagn det vart till slut :)