BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

11/02/2009

Aquaria

Igår va familjen iväg till aquaria.
För ni som inte vet vad det är så är det ett vattenmuseum med massor av olika slags fiskar och grodor och hajar!
Marcus var alldeles tok fascinerad av allt, han pekade hejvilt och pratade på som bara tusan även om man inte förstår vad han säger.
Han sa vovve, vovve flera ggr, han tror numera att alla djur är vovvar.
Skulle fotodokumentera men insåg snabbt att jag hade kamerabatteriet hemma på laddning, så det blev tyvärr inga foton.
Så har han lärt sig säga: dator
Har jag nämnt det? Stolt mamma som jag e, och selma kan han säga, ska lägga upp en videofilm nån kväll här

Sen är det ju måndag idag, så det va den vanliga vägningen, ångesten kom över mig igår för det kändes verkligen som om jag har gått upp, men vågen visade faktiskt annat.
-1 KG
Jag fattar som vanligt ingenting, har inte ätit så nyttigt i veckan och i helgen åt jag väl i alla fall en halvliter glass, lite vin och julmust på det.
Men att klaga är väl onödigt
-4.5 kg på en månad
YES!
Och ikväll blir det träning för hela slanten, ma blir ju ännu mera peppad då allting går åt rätt håll!!!

Kramar A

0 kommentarer: