BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/08/2010

dagis och singstar

På uppmaning av min systerdotter Elise så måste jag tydligen uppdatera här ibland också :)
Så jag gör väl det!
Veckan har gått så otroligt fort, Mycket har hänt och till största delen jag har mest haft ont i mitt mammahjärta.
ons tors och fre så vilade Marcus på dagis, det gick faktiskt bra, men jag gick bara hemma och fram och tillbaka, fram och tillbaka och väntade på att dom skulle ringa.
Han har glatt vinkat hel då åt mig varje gång utom i fredags, så bröt han ihop, och stortjöt och sprang efter mig. Lilla vännen, men jag gjorde som alla har sagt, jag gick på en gång, för att inte göra det värre för honom
Men sen blev det ju såklart bättre.
I onsdags natt kom min söta vän Elin på besök, Men vi hann inte mer än att ta oss ett glas vin, se var det dags att hoppa i säng så jag tog mig upp 6.30 med Marcus.

Torsdagen spenderades på stan, en liten stund i alla fall. Elin köpte lite singstar på rea så helgen har gått ut på att sjunga, och gala så man är hes

Fredagen va vi också på stan, åt gott drack vin och sjöng singstar på kvällen

Och lördagen spenderades på stan, men nu fikade vi bara lite och planerade inför kvällen.
Vi drack lite vin (ovanligt) sjöng singstar (ovanligt)
Sen drog vi till stan in till Kellys och mötte upp Greta, Sandra och Maria.
Jätte mysigt verkligen och roligt att få träffa alla.
Sen är det ett plus i kanten att ölen kostar 24:- och då har dom ändå höjt, priset låg på 19:- före

Elin åkte hem igår :( saknar henne redan, detta får vi göra om snarast
Tog inte ett enda kort på hela kvällen, så jag lägger upp något sedan då Elin skickar bilderna.

Nu har jag lämnat lillen på dagis igen, han grät nu också. fy fan va jobbigt det är att gå ifrån honom då. Ska försöka och vila lite, är så sjukt trött...

Annars är han så roligt nu Marcus han härmar nästan allt man säger även om det inte alla gånger låter så otroligt likt.. han älskar telefoner, tar dom till örat och säger LÅLÅ (hallå hallå)
sen eeeeej (hej)

Det är knappast någonting man tycker att han INTE kan numera, får tänka hårt om det är något nytt jag ska lära honom, Mitt älskade barn.
Du är mitt allt!!!!

Kramar A

0 kommentarer: