BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/12/2010

Slängpussen som värmde hjärtat

Dags att sussa snart.
Herre gud vad mitt helt plötsligt ser annorlunda ut sedan Marcus började på dagis och började vakna två timmar tidigare på morgonen. Nu har jag ju ändå slagit på stort, klockan kommer ju säkert att närma sig 00 innan jag somnar.
Veckan har varit jobbig faktiskt.
Marcus har fortsatt sitt rövarhumör heeeela veckan ända tills igår, vilket jag va super tacksam över.
för jag har lyckats få mig en jädra dyng förkylning och hosta så igår riktigt gruvade jag mig för kvällen med honom, men då kom mitt gamla barn tillbaka, min goa snälla pojke som bara skrattar. tacksamheten va enorm.

I onsdags så var Challe och Annika här med deras barn, vi åt lite tacos och barnen lekte. Super roligt att umgås och att barnen får leka med varandra, tyvärr ska Annika flytta så då blir det inge mer lek med Linneá :( vi får väl hälsa på dom nån gång, dom bor ju inte alltför långt borta, en timma ungefär.

Marcus har gått på dagis hela veckan, hans första riktiga vecka, han har gått 9.30-14.30 varje dag, och det har gått super hela veckan, han gråter ofta då jag lämnar, men när jag kommer och ska ta på han kläder vill han absolut inte följa med mig hem, han vill leka mer! Så det känns ju jätte skönt.
Men idag då jag lämnade honom, vinkade han glatt och gav mig en slängpuss!
Det värmde, och gick därifrån med ett leende på läpparna, det var en skön känsla.
Härligt att få vila upp sig nu när jag har varit sjuk också.

Laddade ner ett spel till min iphone som var så fruktansvärt berendeframkallande, har suttit hela kvällen, till slut tog batteriet slut i mobilen och tur va väl det.
Tittade inte ens på Let´s dande... illa. men jag lyssnade i varje fall och hörde betygen och sånt :)

Kramar A

0 kommentarer: