BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/15/2010

Will you be mine valentine?

Nu har jag Marcus på dagis, och här sitter ja och väntar på att få åka och hämta honom.
Idag vinkade han glatt, gav mig en slängkyss, och gick iväg med sin förskollärare... härligt att gå hem då. Man känner sig riktigt nöjd och vetskapen om att han har det bra betyder så otroligt mycket.

igår var det alla hjärtans dag. Viktor sa på lördag kvällen att han tänkte att vi skulle köpa med oss nå skaldjur från saluhallen på söndagen och köpa något vitt vin till det. min första fråga var, vart han skulle få tag i det vita vinet. Han svarade lite kaxigt att vi inte bodde i Umeå längre utan i i sthlm, så bolaget hade banne mig öppet på söndagar..
Ohh vad jag älskar att ha rätt! men tyvärr blev det ju inget vin
Se skulle han kolla upp tiderna på saluhallen, och det visade sig att det var också stängt. typiskt!
Så vi drog in till hemköp, köpte lite färska räkor där och Viktor gjorde en drink som hette Cuba Libre till det. det va mysigt och gott, och till det såg vi inget romantiskt men: It´s always sunny in philadelphia
Riktigt rolig serie faktiskt.

Nu måste jag springa ut med vovven innan jag ska hämta Marcus
Kramar A

0 kommentarer: