BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/08/2010

Skit dag & bilder
















Det va mig en riktigt jäva skit eftermiddag idag.

Hämtade Marcus halv 3 jag längtade som tusan men jag möttes av ett ilsket litet barn, jag tror att han straffar mig för att jag lämnar bort honom.

De tre timmarna jag var med honom hemma innan jag for och tränade var det värsta jag har varit med om. Vadå trots???

Han va och letade igenom skräppåsen och slängde ut skräp på golvet, hämtade sina leksaker och slängde dom istället, brast ut i störtgråt så fort jag sa ifrån, han hann in i kylskåpet medan jag tog fram smör och drog ut ett fullt paket med ägg på golvet. Inte EN va hel, och medan jag fick ur mig en stoooooor suck så härmade han min suck desto fler gånger. hahah roligt i efterhand men inte just då.

Mycket mycket mycket mer hände, och ingenting som jag gjorde gick vägen heller. Fick reda på att våran brandvarnare fungerade när jag försökte mig på att laga mat, kan ju säga att det inte blev mycket till mat där inte...

Det va med glädje jag lämnade över honom till Viktor och for och tränade. Och n ska inte tro han var nå jävlig då, nej världens snällaste pojke med pappa. Men nu när jag kom hem var allt glömt och förlåtet. Pussade genast på honom och saknar han redan nu när han sover...

Kramar A

2 kommentarer:

Maria sa...

Va snygg du är Angela, du passa bra i lite mörkare läppstift. =)
Och det där med trotsiga ungar... Säger bara Usch! =)

Angie sa...

Hahah :) Ja inte va han på bättre humör idag inte..
Och tack så mkt för komplimangen :)