BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/25/2010

ZzzZZZz

Vilade ju idag, försökte att sova bort min sjukdom.
Somnade vid halv 10, tyckte attd et va onödigt att ställa klockan, täntek städa lite och plocka, diska när jag vaknade.
Vaknade till slut till i soffan av att jag va på väg att kissa på mig, kikade snabbt på klockan, och den va redan 2!!
Herre min ge,, om inte nödigheten kommit, när hade man då vaknat till liv?
Hann inte mer än att springa ut med Selma och diska så var det dags att hämta Lillprinsen.

Ska vara hemma från jobbet imorgon också, men jag mår lite bättre, typiskt..
Ska passa på att FÖRSÖKA hinna städa lite imorgon, för vi får finbesök från karlstad på kvällen.
David och Malin kommer hit.
Men jag kanske sover bort hela dagen imorgon med, vem vet?

Nu väntar sängen, kudden skriker efter mig.
Kramar A

0 kommentarer: