BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/02/2010

ÖF

Herre min ge.
Igår lämnade jag Marcus i HELA 20 minuter.
Jag vinkade, han vinkade glatt tebax och sen gick jag och satte mig i persnoalrummet, allt hade gått bra.
IDAG fick jag lämna honom på morgonen klockan 9 och komma tillbaka 11.30
oj oj oj va nervös jag sa, men Marcus vinkade glatt och tog läraren i handen och plumsade ut i djupsnön, snopet gick jag därifrån och kände mig inte ens omtyckt längre... ;)
Kom tillbaka precis halv 12, och allt hade gått super, han hade en rejäl lunch och varit snäll hela tiden.
Känns otroligt skönt att han sköter sig, men imorgon gott folk, å ska han vila där, och jag är beredd på att om kommer att ringa dit mig, för han är inte van att sova med någon annan än mig.
Men idag när jag snopet gick därifrån och kände mig ensamt i världen så träffade jag Annika och Linneá på bussen, dom var på väg till öppna förskolan, så jag kunde inte göra annat än att följa med en stund, som Linneás pappa :)
hahaha patetiskt jag vet.
Men jag ville inte sitta hemma och oroa mig och känna mig ensam, så jag gick dit, skyllde på att jag va skylsig dom lite kaffepengar, som jag stoppa i grisen, men dom skrattade bara åt mig.
Kände mig hemmastadd med konstigt att vara där utan Marcus, va dr i 45 minuter, men sen skämdes jag för mycket så då gick jag hem och åt lite lunch innan jag for och hämtade honom.

Imorgon måste jag väcka honom 06.30 och hoppas på att han e tillräckligt trött då för att somna vid 11.30
håll tummarna för oss imorgon

Nu e det strax final i "pippelivipp" ((paradise Hotel))
Det är mina föräldrar som fick mig att följa fanskapet,, jag blev insatt när jag va i Umeå och tvingades titta, och nu är det riktigt spännande.
Mamma och pappa tycker faktiskt det är riktigt bra, jag frågade ifall dom skulle uppskatta programmet lika mycket ifall jag va med, då blv det tvärtyst ;)

Nee, nu ska det laddas med lite skorpor och mjölk, och imorgon kommer EJLIN på besök weeee
Kramar A

0 kommentarer: