BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/19/2007

4 timmars sömn

Är ingen bra bakgrund till att gå på jobbet med,men jag lyckades stå ut i alla fall. Jag had en tjej som gick bredvid idag, och det var faktiskt riktigt trevligt, Hon hette Elin och kom från Gotland. Förstår inte varför jag är så överförtjust i att jag vill att folk ska gå och lära sig av mig, men det beror nog mest på kanske att jag är så sällskapssjuk och jag gillar att ha folk med mig. Hon ska gå imorgon också så det blir trevligt imorgon också. kunde inte sova mer än en timma tyvärr när jag kom hem , för min ålskling skulle också vila, och han vill gärna snooza en si så där 10 ggr innan han vaknar och innan han har hunnit göra det är klart är man så fruktansvärt förbannad för att man inte får sova en blund själv!! Så till slut så steg jag upp också. Men nu tänkte jag hoppa in i duschen
Kramar A

0 kommentarer: