BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/14/2007

Alla hjärtans dag!


Jag vet, egentligen är det bara ett kommersiellt jippo, men under ytan vilar en liten lockelse som ändå gör dagen så mysig och speciell på något sätt!

Förra året bestämmde jag mig för att inte säga något till V om dagen, självklart så kom han inte ihåg det, medan jag med vilja hade köpt hurmycket grejor som helst, och bjöd på fika med hjärt bakelser. Han hade dåligt samvete i två veckor efteråt och jag fick allt jag ville ha ;) Så jag tänkte att jag skulle prova samma sak i år igen, så i söndags sa jag: På onsdag är det alla hjärtans dag och nu påminner jag dig inget mer. Igår gick jag iväg till centrum och köpte en massa söta små saker, och han sa inte ett ord. I o f s visste han ju inte vad jag gjorde.. Men så idag så ringer han till mig när jag är på jobbet vid ca 10 tiden och berättar att han hade läst metro på tunnelbanan och sett att det va alla hjärtans dag, så där sprack allt :( Men jag vet att om han inte hade läst det där så skulle han verkligen ha glömt bort det, men det va faktiskt trevligt att få lite presenter också. Vi har haft en super mysig dag annars. Jag hade köpt en liten bok till honom som heter : Du & Jag. Det var en jätte rolig fyll i bok som man skulle göra. Vad man sa till sina kompisar när man blev ihop om varandra, vad man gillar mest, ja en hel massa saker. Bikt sidan va bäst där man skulle erkänna sina ovanor och vad man har gjort i smyg med varandras grejor. Hahah, om man tex har ljugit för att slippa träffa sin partners föräldrar varav vi båda hade gjort hiihi.

Ja det va faktiskt roligt. Men nu ska jag sätta mig och se lite på tv!

Grattis på alla hjärtans dag allihopa!

Kramar A

0 kommentarer: