BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/05/2007

Överfall..

Som jag har beklagat mig över så vet ni ju att jag blev utbeordrad idag. Tydligen så har det vart ont om folk hela helgen, så i fredags blev en till av dag personal utbeordrad att jobba kväll som hon aldrig gör annars. När hon slutade jobbet, blev hon överfallen av två män, ett rån överfall, som misshandlade henne svårt och stal väskan..
FY F*N
Är det så fredags kvällarna i Sthlm är? Man blir ju orolig. Tänk om jag hade blivit utbeordrad på fredagen istället, så kanske det hade vart jag istället. Som ni säkert förstår så är hon sjukskriven nu, psykiska och fysiska skador.
Förstår inte hur man tänker, när man är två killar som hoppas på en försvarslös tjej. sno väskan och dra då,, neee, dom ska prompt behöva misshandla henne också.. Nej jag blir så fruktansvärt förbannad att det svider i ögonen på mig!!!!

/A

1 kommentarer:

elli sa...

fy fan vilka idioter. går fan inte känna sig trygg någonstans:(.