BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/22/2007

Allt e tråkigt

Åhh, har äntligen fått mitt Visa kort nu som jag har längtat efter i flera år. ! Nu kan jag köpa premium grejor på internet så jag får ladda ner hur mycket jag vill =) weee. Jag vet att jag är en tönt!
Är ledig nu i två dagar innan jag ska jobba helg. Sen nästa vecka åker jag iväg till England,. Usch, tycker att det e as jobbigt att resa. Men det blir ju bara en kort resa, kommer ju hem innan man har hunnit komma dit, eller i alla fall spenderar man mer tid på flygplats och flygbussar och tåg än vad man gör hemma hos svärmor.
Aja, får se hur det går med tänderna, om dom ska ta ut den här grejen eller om man får nåt annat. Skiter i vilket.
Känner mig så otroligt rastlös vet inte riktigt varför. Blev i o f s deprimerad när jag fick löne specen idag. Kanske är det därför,, Dom hade gjort fel, istället för två obetalda dagar då jag var i Umeå fick jag tre. Förlorade över 20 timmar på det, så jag fick ingen bra lön. Men jag får väl leva fattigt då. Idag fyller i alla fall min älskade syster dotter år. GRATTIS!! Hon blir 6 år idag!
På tal om det ska jag ringa och gratta direkt!
Kramar A

2 kommentarer:

Anonym sa...

hallå!! det blir nog en trevlig resa, skönt att få komma bort, även om det för tänderna:)

Angie sa...

Ja kan alltid va skönt att åka bort, vem är Somi?