BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/07/2007

Lugn dag


En tankeställare för er som tror att ni träffar mr & mrs right på internet utan att se foto först :D
Dagen har varit lugn och sansad. Var iväg till centrum efter att jag hade vaknat för att hämta ut lite kort jag hade framkallat,och köpte mig en 5-års dagbok, roligt att se tillbaka vad som har hänt under åren. Sen for jag hem till oljudet!!! Det har flyttat in en ny person i en lägenhet snett ovanför oss , som nu håller på att renovera badrummet. Kan inte ens förklara hur mycket det levde om, försökte mig på ett samtal med min mamma, men det gick inge vidare för jag hörde inte vad hon sa och hon hörde inte vad jag sa heller.Och detta oljud kommer att fortsätta i två dagar till. Gud skona mig!
Sen ringde dom från jobbet nästan direkt efter jag hade vaknat och ville att jag skulle jobba imorgon också. Skulle få dubbel lön ifall jag hade gjort det, men neee, jobbar ju hela helgen och blev ju utbeordrad i måndags, nån gång får det ju vara nog. Idag hade dom vart 3 personer kort. Roligt!! Hoppas nu att helgen ska gå bra och vara relativt lugn, Det vore ju kul om man fick tid att äta i alla fall.
Nu är det en massa bra avsnitt som väntar på att få kollas på av mig!
Kramar A

0 kommentarer: