BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/12/2007

Just another day


Nu har killen bokat tid för uppkörning i Karlstad! Jag blev överlycklig och började planera allt, alla jag skulle träffa, och att vi skulle ta in på hotell, dra ut och festa till rejält på kvällen, ja jag såg väldigt mycket fram emot det, tills jag berättade det för min syster och kom på mitt uppe i allt, att för fasen, vi har ju hund, vart skulle vi ha henne nu när man inte känner någon som kan vara hundvakt. Så då förstördes allt.!!

Får ta det nån annan gång istället.

Imorgon får jag sovmorgon. Det riktigt pirrar i magen då jag tänker på det. Kommer att vakna av Viktors väckarklocka, hoppa ur sängen och tro att jag måste börja stressa, sen sjunker det långsamt in, att,,, jag är ledig. Det är banne mig bland den bästa känslan som finns. Sov mornar. Vad skulle jag göra utan dom?

Tror att jag ska byta schema på jobbet också. SÅ jag jobbar mer, (hmm) men slutar klockan 14 oftast istället för halv 5. Det är ju så himla besvärligt att få att passa ihop när man har hund. Så nog skulle det vara bekvämare. Man får lida pin ibland. Man det är det värt , för utan Selma skulle mitt liv vara värdelöst!
*Älska*


0 kommentarer: