BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/04/2007

baksmälla...

hmm vi hamnade aldrig på Berns.. utan först for vi till raison, nåt hotell där vi satt och drack drinkar och mådde allmänt gott!!
Sen for vi iväg till klustret. Där dom spelade nån musik sominte alls var i min smak så tyvärr så blev det inget dansande. Men alltför mycket drickande. Vi drack och drack och drack, till slut när jag frågade Viktor hur mycket klokcna var så var den kvart i 04. Jädrar va stressad vi blev hem. Vaknade til vid 08 tiden och mådde otroligt bra, förmodligen av den enkla anledningen att jag fortfarande va onykter. Sen somnade jag av och till hela dagen till klockan blev 18.30.
Mådde alltså not so good igår.
Så idag njuter jag av livet, att man har hälsan, att man mår bra, och funderar på att aldrig dricka igen (brukar ofta få den tanken då man har mått så här.)

Kramar A

0 kommentarer: