BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/06/2007

Nooo

Jaha igår sa min tandläkare att vi skulle ta ut min tandställning som jag fick i somras, (en fin genomskinlig sak) skulle tas ut. Och jag är faktiskt råå besviken. Jag ville aldrig ha tandställningen i min ålder ändå, men det va ju ett bra erbjudande jag fick så jag tog det änså.
Jag tycker helt enkelt att det inte känns färdigt, tycker inte att det ser färdigt ut heller.. men samtidigt ska man väl inte klaga för det är ju betydligt bättre än vad det var innan. Går tydligen inte att göra mycket mer nu.. pga av en massa olika skäl.
Jaja, Man ska inte klaga.

Idag har vart en piss dag på jobbet. Klockan kvart i 14 fick jag ta min lunch, och jag slutade 14. Hemskt nödvändigt, tror ni man är n´å hungrig elr på dåligt humör när mani nte har fått nån mat innan den tiden? Hoppas verkligen att det ska hända något nu. Vi har inte folk så det räcker till helt enkelt. Men igår hade dom tydligen annonserat så förmodligen blir det bättre inom en snar framtid. Hoppas på det annars får man väl magsår.

Kramar A

0 kommentarer: