BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2/02/2007

Pust...

Jaha hinner bara vakna så ringer dom från jobbet och beordrar ut mig från jobbet,, på Måndag i o f s, och jag hade ändå tänkt att gå dit på en obligatorisk kurs, så det va väl lika bra att jag jobba, får ju dubbel lön och det brukar ju inte skada.

Ikväll ska vi ha middag för viktors kusin och hans tjej. Vi tänkte göra det vi åt till nyårsmiddag. Purjo & räkpaj till förrätt, och Älgskav till varmrätt. Känns lite jobbigt då jag inte känner dom så bra, så jag tänkte börja med cidern snarast så jag babblar på bra när dom kommer, annars är jag tyst som om nån skulle ha dragit igen blixtlåset på munnen på mig. Jag va just iväg in till centrum och handlade mig ett linne kvällen till ära, och ett par strumpbyxor.
Tänkte att jag skulle försöka komma ihåg att ta lite kort som jag kan sätta ut här imorgon..
Sen får vi se hur det blir under kvällen efter middagen om vi ska ut, eller om vi stannar hemma..
Kvällen är oviss!!

Ha en super bra helg allihopa
Kramar A

0 kommentarer: